poniedziałek, 19 stycznia 2015

Śniadanko na słodko

Śniadanie na słodko? jedni lubią inni nie :) Tak ostatnio wygląda moje pierwsze śniadanko.
Szczególnie też dlatego, że natrafiłam na serek oraz płatki, które tak strasznie mi zasmakowały, że choć czasem sobie myślę, że zmienię menu pierwszego śniadania to i tak koniec końcem jem serek z płatkami :)

Po pierwsze płatki - mi w szczególności zasmakowały płatki z owoców egzotycznych, które można dostać w Biedronce ( jakoś mi wyjątkowo przypasowały). Są w nich kawałki owoców suszonych, które są na prawdę smaczne i jest ich całkiem sporo.
 Po drugie to jogurt lub serek. Można użyć naturalnego lub smakowego. Mi ostatnio przypadł bardzo do gustu serek jabłkowo-cynamonowy również z Biedronki. Jest na prawdę przepyszny :)



 Dodatkowo możemy wkroić jakiś owoc np. jabłko, gruszkę lub ananas. Ja dziś wkroiłam gruszkę :)
Całość mieszamy.
Dodatkowo polecam do takiego śniadania wycisnąć sobie kilka pomarańczy - taki świeży sok z rana naprawdę pobudza :)

Smacznego :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz