niedziela, 15 marca 2015

Sałatka z warzywna z kaszą jaglaną.

Sałatka jest pyszna i lekka :)

Składniki:

  • opakowanie kaszy jaglanej - ja do takiej miseczki użyłam 40gram kaszy
  • papryka
  • ogórek zwykły
  • ogórek konserwowy
  • cebula
  • ser feta 12%-do tego przepisu użyłam 40gram
  •  rukola
  • pomidorki
  • szczypiorek
  • oliwki
 Kaszę jaglaną gotujemy w osolonej wodzie do momentu aż będzie miękka.

W misce mieszamy ser feta  z posiekana rukolą.
Resztę warzyw kroimy w kostkę a cebulę  w piórka.


 Gdy mamy już kaszę gotową możemy ją połączyć z fetą gdy jest jeszcze ciepła- wtedy feta ładnie się rozpuszcza. Możemy ja dodać również jak kasza wystygnie wtedy feta zostanie w kawałkach.
W tym wypadku dodałam ciepłą kaszę.

 Dodajemy resztę składników i posypujemy szczypiorkiem

 SMACZNEGO :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz